What good is a life, with no one to share


[dålig kvalitet, I know]

Detta blev alltså det jag fick ha på mig idag. Hade välidgt brottom, klockan var 20 över 8 och fem minuter senare skulle jag möta Bea, då hade jag varken klätt på mig, sminkat mig eller fixat håret, fick lite panik men satt upp håret i en knut tog på lite mascara och kläderna ja, de ser ni ju. Men jag hann, hon han nog bli närmare halv men det spelar ingen roll!
Nu orkar jag iallafall inte plugga mer men jag måste läsa en svenska bok så ja får se om jag läser den eller om jag kolla på oc, lutar nog mot oc om jag ska vara ärlig!

/L


Kommentarer
Postat av: mari

Vilken fin sida du har. :)

Du har varit me doch tävlat om önskeplagget.



Är du sugen på mer tävlande?

Nu kan du vinna 1500:- att handla för på www.paprikastore.se. Tävlingsregler och deltagande hittar du på www.paprikastore.blogg.se





Ha det bra!!! Mari - Paprikastore.se

2008-10-24 @ 08:40:41
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: Mikaela

snyggt!

2008-10-27 @ 13:02:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0