How do you know whats right?




bild: mig

Nu var det ett tag sedan jag bloggade men det blir när det blir. Nu är mitt rum hos mamma så gott som klart, kanske kan visa bilder senare på min fina klädkammare och rummet också kanske men det är inte helt klart än. Mamma och jag köpte gardiner idag, är typ omöjligt att hitta rosa gardiner men tillslut så hittade jag ett par så nu är jag glad! Beställde även hem the hills säsong 1 idag så jag hoppas att den kommer imorgon som den borde. Imorgon blir det en kväll med tjejorna hos Madde som kommit hem nu! Trevligt!

Just nu sitter jag iallafall och kollar på vänner och så funderar på att antingen sätta på en film om jag hittar nån. Blir säkert mer bloggande imorgon eller senare, får se när jag har lust!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 23:46:40
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Alisa

Var med och tävla på min blogg. Du kan vinna smink till värde av 900kr.:)♥

2008-10-28 @ 01:21:24
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0