I´m going to school

Sandra Freij » BON » 2

Snart bär det av till skolan men innan dess måste jag fixa till håret lite, sminka mig orkar jag inte då vi har idrott nu direkt på morgonen. Rätt skönt är det faktiskt att vakna upp och dra på sig sköna mjukisar och dra iväg men det som är jobbigt är efter idrotten när man ska försöka få till ett någourlunda normalt utseende när dagen sedan fortsätter med lektioner. Då hade jag nog velat haft idrott som sista lektion så man kan dra hem efteråt och inte behöva fixa till sig så som sminka sig.
Nu har jag iallafall precis ätit upp frukosten så jag ska gå upp nu men jag kanske lägger ut en liten outit senare när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0