The sunshine and the rain, there´s a difference



Orkade inte ta fram en bra kamera så jag tog i dåligt ljus med mobilen vilket resulterade i väldigt kassa bilder.

Idag var det ännu en lång dag som började med idrott vilket var rätt kul sen har vi haft spanska, samhällskunskap och historia. När vi skulle gå och duscha efter idrotten var det typ fullt i alla omklädningsrum för det är flera klasser som har samtidigt så då cyklade jag och Bea hem till mig istället, ibland är det rätt bra och bo så pass nära!

Nu ska jag iallafall plugga med historian för det blev det inget av igår som jag sa. Senare ikväll ska Bea och jag på pilates och kolla om det verkar roligt och efter det ska jag väl kolla på Desperate Housewifes men jag missade förra avsnittet så jag hoppas att det inte gjorde så jättemycket, har fått lite förklarat ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0