FULLT UPP


m a r y   k a t e


Jag är verkligen dålig på det här med att blogga känns som om jag inte har lust men sen kommer de vissa stunder då jag är på blogghumör men just nu kan jag nästan förstå varöfr jag inte har lust då jag inte har en egen dator men jag ska somsagt köpa en ny dator när jag får lönen från sommarjobbet vilket borde vara typ nästa vecka. Så då ska jag köpa en dator såfort jag hittar en bra som inte är alltför dyr. När jag köpt datorn kommer även pappa installera photoshop så då komer det bli sååå mycket roligare att blogga. Bloggen kommer kanske inte vara så jätteuppdaterad nu tills jag köer en ny dator men jag kanske bloggar ltie då och då när jag har tid och lust.
Håller på och målar om mitt nya rum så jag har typ fullt upp men jag ska verkligen försöka blogga lite ändå!

Ha det så bra

/Linda <3

Kommentarer
Postat av: Nora

Älskar bilderna!

2008-07-21 @ 22:08:34
URL: http://aife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0