ANYTHING THAT MATTERS


bild: thecobrasnake


Nu har jag flyttat in i mitt nya rum! Just nu ser det ut som kaos då jag inte har någon förvaring alls men nästa vecka ska vi åka och köpa lite saker så då funderar jag på en byrå som jag även kan ha tv:n på. Sen måste jag även lägga in kläderna i garderoben för just nu ligger de över hela mitt golv så man kan knappt röra sig men  jag har ingen ork att göra det, fast det kanske bara är att ta tag i det för det kommer ju inte ´dirket försvinna av sig själv. Just nu sitter jag iallafall och kollar lite på vänner och bläddrar i min nya tiding som jag köpte igår! Får se vad jag hittar på resten av dan, vill göra något men det finns typ ingenting att göra här menmen. Nu ska jag nog ta tag i klädhögen så jagfår det gjort! Bloggar nog mer senare!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0