AND I´M OFF


Bilden är på Marykate, kommer inte ihåg källa. Någon av deras fansites tror jag.

Klockan är strax efter åtta och det är alldeles för tidigt för att gå upp men jag lär nog somna om i bilen. Fem timmar i en bil är väl inget att se fram emot från min sida men jag har iallafall laddat upp med massa tidingar.

Jag har med mig kameran så jag kommer ta massa bilder som jag kan lägga ut här sen när jag kommer hem. Tänkte även ta bilder på mina outfits under hela veckan så får jag väl lägga in de som ett inlägg sen. Emelie kommer som sagt att gästblogga under tiden när jag är borta!

Ha det så bra!


 

/L

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin bild. är det du som tagit den? om inte annat tycker jag du borde uppge källan (:

2008-07-06 @ 15:35:03
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0