THE WORLD IS UPSIDEDOWN, YOU KNOW



thecobrasnake



Funderar på att lägga ifrån mig datorn och glo lite på tv istället men jag vet inte...

Har kommit på att man måste börja vänja sig vid att gå upp lite tidigare nu eftersom skolan börjar om typ en vecka. På onsdag (imorgon dådå) ska Bea och jag till skolan på mentorsamtal så då måste vi upp tiiidigt för hennes börjar redan vid halv tio mitt börjar inte förns tjugo över ett så därimellan tänkte vi kika lite på stan och äta lite lunch blir säkert trevlgit för det brukar det ju bli! Ni får ha det så bra!

Pratade med pappa om photoshop idag föresten och det verkar som om han snart kan fixa det! Då blir det såååå mycket roligare att blogga då man kan göra kollage och sånt roligt!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0