IT FELLS LIKE EVERYTHING IS UPSIDEDOWN



bild: lundlund tror jag det var

Nu är en trött Linda uppe. Klockan är halv åtta och jag är uppe.. ursch skulle så gärna vilja lägga mig och sova sen när jag kommer hem från tandläkaren men då ska jag träna lite och sen duscha för sen bär det av till frisören.  

Är jättenervös blir nämligen aldrig nöjd när jag går där ifrån men får väl hoppas att det här blir ett undantag, lägger in för och efter bilder sen när jag kommer hem och kanske även dagens outfit. Nu måste jag äta frukost och sätta upp håret så ska jag snart ta åka iväg!

/L

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

fiin bild

2008-08-05 @ 12:50:59
URL: http://dilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0