I CAN´T BE THERE FOR YOU IF YOU'RE NOT THERE TO CATCH ME



bild: thecobrasnake

Jag som skulle upp tidigt imrose :/ gick väl sådär ,kom upp runt elva, så framsteg har jag allt gjort!

Igår kväll hände inte så mycket, kollade på project runway och drack latte och sen gick jag vi ut med hundarna. Då passade jag även på att inviga min nya kofta och kjol samt mina nya skor (som jag  btw helt glömt bort att visa bild på men det kommer senare idag! )

Tänkte fråga pappa om jag kanske kan låna hans lite bättre kamera så jag kan ta lite bilder på dom, han borde nog komma hem snart för att äta lunch så jag kan passa på då!
Ska nog även städa i mitt rum, kan behövas.. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0