younowyoucantrustme



Kommer bli rätt dåligt med bloggande nu under helgen och så för vi ska flytta då och jag vet inte om vi har något bredband där än men jag kommer ta med mig datorn och försöka så får jag hoppas på att det fungerar, men om det nu inte skulle göra det så vet ni iallafal orsaken till det.

Just nu håller jag iallafall på att packa då mamma kommer och hämtar upp mig runt fyra då vi ska upp till nya huset och börja städa och fixa för imorgon börjar flytten! Så jag ska försöka bli klar med packningen snart så ska jag klä på mig något och kanske lägger ut outfit beroende på vad jag tar på mig, då jag inte vet ritkigt vad vi ska göra när vi kommer till nya huset, vill ju inte direkt skita ner mina kläder så kanske att ja tar mjukismyxor och något sådant. Får se...


Kommentarer
Postat av: Siolia

Men vad roligt med flytt! :P

Ska också flytta, fast nästa vecka.



Trevlig dag!

2008-09-26 @ 14:09:06
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0