Tillbaka

Blev en väldigt lång bloggpaus men jag kände inte att jag hade någon lust att blogga tidigare men nu börjar suget efter att få skriva här komma tillbaka, så det är väl troligtvis så det blir! Jag väntar fortfarande på att fixa photoshop men jag hoppas att det inte dröjer allt för långt tid!

Iallafall, det har inte hänt så där jättemycket, eller jo.. jag har ju börjat på gymnasiet men jag bytta till en skola här i stan istället, den andra var inte riktigt för mig men nu trivs jag iallafall!

Den här dagen har gått rätt långsammt men det gör de ju ioförsig nästan alltid. Ikväll har jag lovat mig själv att komma i säng tidigt för jag är alltid så otroligt trött och det leder till att jag inte orkar göra något.

Just nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så att han kan åka och hämta ut min nya mobil som jag beställde häromkvällen! Hoppas den är lika fin i verkligheten bara! Jag kan visa bild på den senare. Nu ska jag plugga lite så att jag får det gjort!

Blev ett lite konsigt inlägg men jag måste skylla på är jag är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0