Sometimes Just Everything Goes Wrong


bilder från nån fansite


Vet inte alls hur det blir med bloggandet, säger alltid att jag ska föröska bättra mig men sen slutar det med att jag inte gör det alls, så nu blir det väl mer så att jag kommer blogga när jag känner för det och så får jag ser hur det blir.

Jag är iallafall hemma från skolan idag igen (var hemma igår också och i tisdags för förkylning) pågrund av nackspärr som troligtvis hänger ihop med förkylning, jättehemskt är det och tråkigt så jag hoppas att det går över snart vet inte ritkigt hur länge det brukar hålla i. Det jobbiga är att jag kan inte heller sova bort dan så jag ligger här i soffan och glor på tv för annars gör det så ont. Har inga böcker hemma heller så jag kan inte plugga, vilket gör att jag ligger jättemycker efter, men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken. Försöker leta efer  nån som kanske kan få min nyckel till skåpet och sen hämta böcker åt mig.

Nu ska jag nog sätta på nån film eller fortsätta kolla på the hills men egentligen är jag rätt trött på att kolla på tv så vi får väl se hur det blir med den saken. Kommer säkert blogga nått mer men de är rätt trist o gö kollage och sånt utan photoshop. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0