When I wake up tomorrow it´s too late

Marcus Ohlsson » Velvet » 3

Nu är jag hemma igen från en ganska kort skoldag. På lunchen fick jag lov att cykla hem och hämta en penna för den hade jag tydligen glömt hemma, men som tur var så behövdes den inteunder Sammhällen (som jag hade innan lunch).

Imorgon är det historiaprov (som jag helt hade för mig var idag) så jag måste plugga till det och även städa och packa för imorgon sticker jag till mamma igen. Någon outfit blir det inte idag för jag var väldigt snabb med att byta om till mjukiskläder direkt när jag kom hem.

Jag kommer nog plugga ungefär som jag gjorde igår då jag pluggade effektivt i 30-45 min och sedan tog jag en liten paus då jag tex bloggade och så fortsatte jag så och det gick faktiskt riktigt bra! Så då lär jag ju hinna med några blogginlägg under kvällen!

[ Ursch vilket konstigt och osammanshängande inlägg det här blev, hoppas man fattar nått iallafall! ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0