I Can´t trust you anymore

Sandra Freij » Velvet » 1
bild: lundlund

Vi fick sluta lite tidigare idag så jag kom hem redan kvart över 2! Ikväll kan jag faktiskt ta det lugnt och så behöver jag inte plugga något alls. Imorgon är vi lediga så då kan jag också ta det lugnt och så får jag väl se vad jag hittar på, på kvällen då ska jag iallafall till Stockholm och gå på bio.

Idag hade vi somsagt engelska prov vilket gick rätt bra, eller jag hoppas iallafall det! Nu tänkte jag leta efter en bok till svenskan, vi ska nämligen läsa en bok som är skriven av en nordisk författare... Tips någon?! 

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Hej!

Du verkar gilla kläder och tänkte bara tipsa om att man nu får 15%rabatt i min webbutik om du skriver in rabattkod:TIDIGAJULKLAPPAR.

Rabatten gäller t.o.m 20nov!

TIPSA DINA VÄNNER!



Har uppdaterat varorna så sent som idag! :)

Får mer än gärna kika in, men absolut INGET tvång. :)

2008-11-12 @ 16:42:48
URL: http://getfunky.spreadshirt.net
Postat av: Johanna

Vad skönt att vara ledig imorgon! ;)



ehm Selma Lagerlöf, haha nee jag vet inte xD

2008-11-12 @ 16:53:00
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0