DONT SPEND TIME ON THE PAST ITS JUST GONNA TAKE MORE TIME FROM YOURE FUTURE

Nu är ju sommaren snart över fast det känns som om den knappt börjat än. Man får helt enkelt se till att ta vara på den tid som är kvar nu. Sen får man helt enkelt se fram emot det som händer när sommaren är slut, ska ju börja gymnasiet vilket känns lite småläskigt men alla är ju nya så det ska nog gå bra, jag kommer ju inte direkt att vara ensam om att vara ny!

Det känns rätt tråkigt att jag inte har gjort så jättemycket roligt som jag egentligen velat nu under sommarlovet men man kan inte göra något åt tiden som gått så då är det väl bättre att göra någonting åt framtiden som man faktiskt kan göra något åt. Men man hamnar alltid här, det är alltid något som man önskat att man gjort eller inte gjort men varför spendera tid på något som du inte kan ändra när du har hela ditt liv framför dig. Man får lära sig av sina mistag och ta med det i sitt liv istället för att slösa bort all tid på något som redan hänt.

Nu ska jag kolla klart på filmen och sen blir det väl sängen som väntar, är faktiskt lite trött men kommer nog inte somna på ett tag ändå!

Godnatt!

/L

Kommentarer
Postat av: elli

hehe visst är den mysig :)

synd bara att staketet syns.. annars hade de varit som han va viiiillllddd också :D haha !

2008-08-03 @ 10:52:00
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0