You Do Just Like You Used To




Det här var alltså denna dags outfit, hade en ritkigt kort dag i dag då vi endast hade tre en timmes lektioner och sedan slutade vi klockan tolv då våran svenska lärare var sjuk!! (skulle egentligen gått till 14.25) så efter det cyklade jag med Bea hem och så fixade vi med engelskan och sen gick jag och Patricia och fikade och pratade, hon följde även med mig hem och lagade pannkakor. Jag tror nog att vi är eniga om att jag inte ska laga pannkakor nå mer iallafall, kan ju säga att det inte gick så bra direkt men det gick bättre på slutet. Så nu har jag precis plockat undan och fixat i köket och fotat lite så jag tänkte lägga mig och kolla på lite vänner eller OC, eller kanske the hills, vi får se...!

/L

Kommentarer
Postat av: patricia

2008-10-09 @ 17:55:15
URL: http://patriciaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0