I Can´t Stand It Anymore

Henrik Halvarsson » Glamour » 1
bild. lundlund.nu


Vakna nyss, känner mig lite bättre nu men det brukar vara framåt eftermiddagen det är som värst men får väl hoppas på att jag slipper må lika dåligt idag som jag gjorde igår... Idag är det iallafall en kort dag (eller jag kort och kort men det är våran kortaste dag då, då) då vi slutar 14.25 skööönt, börjar för sig dagen med matte vilket aldrig är bra då man är sjukt trött i huvudet och då orkar man ju inte tänka.

Nu måste jag nog klä på mig och fixa allt så att jag hinner få i mig frukost, har ett väldans problem med det men jag försöker iallafall. Hinner jag så kommer det en outfit innan jag åker men annars lägger jag upp den när jag kommer hem

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0