VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Hej! Den här bloggen kommer att handla framförallt om mode, smink och hår som är ett stort intresse, men sen kommer jag även skriva om massa mer. Jag har haft flera bloggar föut men känner att jag vill börja om helt på nytt och föröska hålla fast vid den här.

Det kanske inte direkt var det perfekta tillfället att starta en ny blogg då jag imorgon bitti ska jag åka iväg på semester bla Göteborg och jag kommer därför inte ha tillgång till en data. Jag får väll se om det kanske finns någon dator att låna på hotellet men räkna inte med det, under tiden när jag är borta kommer min älskade kusin Emelie ( http://myfashion.devote.se ) att gästblogga lite så att bloggen iallafall inte står helt still, det är även hon som hjälpt mig med designen eftersom jag inte har photoshop!

Om ni har något önskemål på vad jag kan skriva om eller undrar något om mig är det bara att fråga!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0