THE SUNSHINE

Idag har jag köpt en ny laptop! En liten 12" som är jättelättl 6000 kronor fattigare (men mamma och pappa beta,ade en tusenlapp av den så då blev det bara 5000 kronor fattigare!) , ville ha en som var smidig att ta med sig och det är den verkligen är helnöjd! Kan visa bild senare. Kom hem för ett tag sen från stranden då jag och familjen, Bea och Patricia åkte och badade var rätt kul! Innan de köpte vi glass på stan och pratade lite, alltid lika trevligt att vara med dom! Nu ska jag nog stänga av datorn och kolla på OC men jag vet inte, är så roligt att klicka runt på datorn och fixa och trixa menmen! Nu kommer det bli mer bloggande pappa ska fixa photoshop snart så jag hoppas att det inte tar för långt tid!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0