SOMETIMES WORDs ISN'T ENOUGH

Tror jag börjar bli förkyld, min hals värker och jag känner mig riktigt hängig får försöka preparera mig med allt som kan hjälpa känns inte så roligt om jag skulle gå och bli förkyld nu. Så idag blir nog bara en slappar dag, kanske lite bloggande :) var ju ett tag sen jag verkligen bloggade men nu börjar jag få tillbaka lusten!

På eftermiddagen ska vi fira min lilla kusin, eller hon kanske inte är så liten längre, känns som att tiden går så fort, min minsta kusin är redan fem och jag tänker henne fortfarande som två, känns lite läskigt att tiden bara rinner iväg. Man tänker ett år som lång tid, eller ja, iallafall gör jag de men sen när man tänker tillbaka så känns det som att det går så fort, man bara tänker inte på det.

Ne nu ska jag gå upp och lägga mig och kolla på lite oc tror jag.

Ha det bra!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0