NU ÄR JAG TILLBAKA




 

Kom hem igår rätt sent så jag gick och la mig direkt. Vi har haft det gankska bra har hittat lite olika saker som jag kommer fota sen men dum som jag är glömmer jag USB sladden till kameran hos pappa men jag ska ju dit på lörsdag kväll så då kommer det bilder, även på outfits också!

Kvällen ska spenderas hos älsklingsBea med film och mys! Har saknat alla vänner såååå mycket och ikväll får jag iallafall träffa en av de. Nu ska jag packa upp och sen plocka ihop lite saker jag ska ta med mig. Lite synd att jag inte hinner blogga så mycket mer idag. Har heller inte haft tid nu på förmiddagen då jag har packat upp och städat och fixat men jag ska bli bättre på det, det lovar jag!

Emelie har ju som ni sett varit jättesnäll och bloggat nu under tiden då jag varit borta så ett stort tack till henne, hon kommer även gästblogga fler gånger!

Hoppas ni får en fin fredag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0