You are the Dancing Queen, young and sweet, only seventeen



Gick upp för bara ett litet tag sen! Har inte bloggat så jättemycket men jag har varit rätt upptagen och så har jag inte haft lust (men snart får ja photoshop så då blir det bättre!). Igår var jag syster mamma och mormor i västerås eller först gick vi runt på ikea och sen kollade vi i lite affärer och sen gick vi och skulle kolla på Mamma Mia men det var sån kö så vi missade först typ 45 minuter så vi fick byta tid då vi redan hade köpt två av de via internet men hade såna där presentkort som man skulle på scannade för att få biljetten så då stog vi i kön i nästan en timma men vi fick byta som tur var men fy va sur jag var. Men det var värt allt filmen var verkligen skiiiiitbra! Det roliga var att alla fick sjunga sina egna röster trots att alla inte var världsbäst eller så men den var riktigt bra, lite annourlund men det skadar ju inte alls! Ni borde verkligen se den!

Ne nu ska jag gå och slänga i mig lite furkost så får vi se vad jag hittar på resten av dagen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0