Sometimes it hurts



bild: lundlund



Nu ska jag snart äta sen ska jag bara vänta på att pappa ska ringa och säga att han kan komma o hämta oss, för då ska Patricia med och så ska vi gå upp på stan o fixa lite och sen fixa ordning oss tillsammans hemma hos mig innan det bär av till Bea då hon ska ha tjejmiddag för hon blir snart 16!! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska fixa håret men jag kommer nog på nått. NU när jag ska vara hos pappa och där finns ju laddaren till kameran så då kan jag äntligen ladda upp lite bilder på det jag köpt och kanske lite outfits. Det kommer inte bli så mycket bloggande nu för jag lär ju vara upptagen hela dagen och sen ska vi sova över där. Ne nu ska jag fortsätta kolla på SATC! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0