Nailpolish




IsaDora "perfect nailpolish" nr. 17 Sheer Pink, IsaDora "perfect nailpolish" nr. 134 Peach Coral, Scratch nails nr. 503 Orange Gold, Scratch nails nr. 501 Rose Quartz, Gallery coulurs nr. 417 Coral Island, Depend nr. 39, Depend nr. 40, Mavala nr. 38 Silver, Mavala nr. 71 La Paz

I brist på annat tänkte jag visa upp en del av mina nagellack. Jag vet inte riktigt varför jag älskar nagellack så mycket som jag gör, för grejen är den att jag köper massvis med nagellack bara för att det var en fin färg men jag använder de rätt sällan.
Jag har inte direkt så långa naglar så det är inte så jätteroligt att måla dom så det kanske är därför ... Aja det här var iallafall några av mina nagellack, resten har jag hemma hos mamma men sen har jag nyligen slängt massa eftersom jag insåg att jag aldrig använder de så de står bara och bli dåliga! Men det är nog de här som jag använder mest! 

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0