BACK TO THE BEGINNING



bild: lundlund

Okej, jag ska sluta lova saker, blev ju inte så mycket till bloggande idag heller.

Kvällen igår spenderades ju somsagt hemma hos Bea där vi åt Ben & Jerrys och kollade på filmer, sen idag har vi kollat lite på tv och film och sen åkte vi hem till mig och följde med till hälla för att kolla på lite skolsaker och så, kom hem med en hel del bla. postitlappar i form av hjärtan (!) sudd pennor små överstrykningspennor, block och en almenacka.

Nu sitter jag och kollar på vänner och tänkte nog börja fixa ordning mig för att sedan kolla lite till och sen sova, måste ju börja vänja mig nu för på onsdag börjar jag skolan... Men imorgon ska jag bara vara hemma och mysa så då är jag säker på att jag kommer blogga lite!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0